Monday 21 March 2011

GENG SEPARUH BADAN BOLA

Assalamualaikum..
     Tiba-tiba terdetik dihatiku ingin memperkenalkan kepada kalian semua mengenai pasukan futsal yang aku join. Pasukan ini asalnya hanya terdiri daripada guru-guru Sekolah Kebangsaan Batu Lanchang di awal penubuhannya pada tahun 2007.
     Sewaktu itu ahli pasukan terdiri daripada aku ( penyimpan mohor besar atau chairman ) he.he jgn marah kawan2, abg cop, razak, suhairi, azazul ( kelate ), syahrul, ustaz shargawi,apek ( mr ewe ),zulfadli,ridwan,zam dan pedot.
     Alhamdulillah selepas tahun 2008, selepas aku dan beberapa orang guru bertukar mengajar di seberang perai utara, pasukan ini telah berkembang dan menjadi team yang kuat sekarang dengan adanya geng juru, fattah, dan ramai lagi.
     Terlupa plak aku nak beritahu nama pasukan ini telah diilhamkan oleh seorang ustaz iaitu ustaz syahrul noor..dia diantara yang paling semangat pada masa itu..
     Semoga impian aku mahu melihat pasukan ini mengambil bahagian dalam FUTSAL HARIAN METRO menjadi kenyataan.

1 comment:

  1. Play Casino Slots - JTG Hub
    With a little help from 제주 출장샵 the 포항 출장안마 slot machine 구미 출장마사지 maker that is owned by Net Entertainment, the 나주 출장안마 slot machine supplier and its 광주광역 출장마사지 developer, Net Entertainment, has begun

    ReplyDelete